2013. október 21., hétfő

Kedves Jógik!
Ez itt a reklám helye No.1.: 

Somamamagésa jóga-jánlása

"2010 januárjában kezdtem el Eszternél astanga jógázni. Bevallom, nekem nem volt egyszerű betörni magam ennek a mozgásformának, de tudtam jól, hogy meg fogja érni! Eleinte igen sokat szenvedtem az órákon, de a végén olyan plusz energiák érkeztek, hogy emiatt újra, és újra mentem. Mígnem eljött az a pillanat, hogy a szenvedés elkezdett átalakulni szenvedélybe. Jelenleg március eleje óta minden reggel jógázom, kijelenthetem: függő lettem.
Nem csak energetizál, nyújt, a tűz légzéssel belülről tisztít ( az első három hónapban hasmenésem volt), segíti, fejleszti a koncentrációs készségemet, a fókuszálni tudásomat, de abban az extra pörgésben, amiben jó ideje élek, segít a középpontomba kerülni. Segít befele figyelni, ami nélkül ma már nem lehet egységben maradni. Minden nyújtással egyre bentebb kerülök magamba. Egyszerre tölt, és megnyugtat. Imádom!
Minden jógázás végén meditálok. Ekkor kerülök mélyebb kapcsolatba a sejtjeimmel, ilyenkor programozok, vagy élvezem a szándék nélküli ürességet.
Világ életemben sportoltam, mozgékony ikrek napjegyűként mindig lételemem volt a mozgás, de ez az egyik legkedveltebb számomra mind közül."



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése